Followers

Sunday 18 September 2011

Testimoni Collagen Gebuplus+



  • Saya berumur 75 tahun dan mengalami masalah mata rabun, selepas mengambil gebuplus selama 3 minggu, saya rasa penglihatan saya menjadi lebih jelas.
    oleh : Mak Tonah ( Muar Johor )





  •   Sebelum ini memang saya mengamalkan pengambilan collagen, selapas bertukar kepada Collagen GebuPlus, saya merasakan GebuPlus lebih baik, rasanya enak dan cepat berkesan.
    oleh : Mek Yah ( Kota Bharu, Kelantan )






  • GebuPlus.....rasanya enak, kulit saya menjadi lembab, lembut dan anjal selapas sebulan pengambilan.
    oleh : Asmah (Muar, Johor)







  • Produk ni menang sesuai dengan saya....harganya murah dan
    sekarang saya dapat menjana pendapatan sampingan,
    terima kasih Dr.Rozza.
    oleh : Wan ( Bandar Baru Bangi, Selangor )






  • Kamik memang suka gilak produk GebuPlus tuk....gerganya...nang murah....
    rasa nyaman dan amat berkesan.
    oleh : Iss ( Kuching, Sarawak )






  • Salam Dr.Rozza.... dulu saya sukar tidur malam, siang sungguh letih tak bermaya. Setelah mengambil GebuPlus+ sebanyak sekotak, jadual harian saya mulai kembali normal. Terima kasih.
    oleh : Siti ( Salak Tinggi, Sepang )






  • First time terbaca laman web drrozza.com, niat dihati untuk membeli secara online memang ada, tetapi takut barang yang dibayar tak sampai. Tapi saya beranikan juga. Alhamdullilah...GebuPlus tu sampai dalam keadaan baik sehari selepas pembayaran dibuat. Sekarang dah 3 minggu saya mengambil GebuPlus, rekahan dan kematu pada tumit sangat berkurangan.
    oleh : Wawa (Kuala Trengganu)






  • Sudah banyak produk collagen yang telah saya cuba, dari harga puluhan ringgit (tempatan) sehingga ratusan ringgit (import), dalam pelbagai bentuk spt. cecair, serbuk mahupun yang perlu dibancuh, produk Dr.Rozza inilah yang paling sesuai untuk saya. Selain dari harga yang berpatutan, rasanya sedap dan kesannya cepat. Sekarang bagi saya, GebuPlus+ lah pilihan, lupakan yang lain........
    oleh : Puan Mas (Sepang)

  • No comments:

    Post a Comment

    Menariknye! Jom Klik!